Er du vår nye kundeveileder på hjelpemiddelservice?

 Om oss
er en kommunal eiet bedrift som har varig tilrettelagte arbeidsplasser (VTA) og lærekandidater med behov for tilpasset opplæring.

Er du vår nye kundeveileder på hjelpemiddelservice?
Avdelingen har kontrakt med Fredrikstad kommune om å drifte hjelpemiddellageret i Fredrikstad kommune. Dette området er i stor vekst og teknologisk utvikling. Vi ser etter en kundeveileder som ønsker å være en del av denne utviklingen.

Arbeidsoppgaver

Stillingens hovedoppgaver består av å hjelpe og veilede kunder og fagpersoner i resepsjonen og per telefon, registrering og håndtering av hjelpemidler på data, ruteplanlegging og andre oppgaver tilknyttet denne avdelingen.

Arbeidstid vil være mandag til fredag 07:30 – 15:00. Annen hver torsdag 09:30-17:00.
Må være fleksibel på arbeidstid.

Vi legger vekt på
Vi ser etter en person med god arbeidsmoral, selvstendig, pliktoppfyllende og som er opptatt av å gjøre en god jobb. Du evner å tilrettelegge og håndtere flere oppgaver – prioritere og overholde frister. I tillegg må man:

  • Trives i et hektisk miljø
  • Trives med fysisk arbeid
  • Ha gode mellommenneskelige ferdigheter
  • Serviceinnstilt
  • Ha gode samarbeidsevner

Kvalifikasjoner

  • 3-årig helse- eller sosialfaglig utdanning eller annen relevant formell kompetanse/erfaring
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Gode datakunnskaper
  • Det er en fordel å ha kjennskap til hjelpemidler eller ruteplanlegging.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Lønn etter avtale. Politiattest kreves.

 

Kontaktperson:             avdelingsleder Julie K. Jensen Mobil: 482 631 84

Søknad med CV, merkes med kundeveileder hjelpemiddel og sendes til julie@fasvo.no

Frist: 27. januar 2021